צ'אט בזמן אמת
לייעוץ אונליין עם מאפר הקליקי כאן -
שירות אישי של התאמת מוצריםליצירת קשר ב- WhatsApp עם שירות הלקוחות
ליצירת קשר עם שירות הלקוחות במייל
לשאלות בנוגע להזמנה, החשבון שלך, אתר מאק,
זמינות מוצרים או חנויות מאק נשוב אליך עם תשובה.
שלחי לנו אימייל
שאלות נפוצות
בחרי נושא
1משלוחים
שיטת משלוח | זמן אספקה | עלות משלוח להזמנות מ 249 ₪ ומעלה | עלות משלוח להזמנות עד 249 ₪ | חברת שילוח |
---|---|---|---|---|
שליח עד הבית | בין 5-7 ימי עסקים* | חינם | 25₪ | חברת שליחויות |
איסוף מנקודת חלוקה | עד 9 ימי עסקים | חינם | 25₪ | חברת שליחויות |
* למעט יישובים מרוחקים - עד 15 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן.
* ספירת ימי העסקים תחל מיום העסקים הבא. יום עסקים מסתיים בשעה 18:00, ללא סופי שבוע, ערבי חג וחג.
* ייתכנו שינויים בזמני האספקה בתקופות עמוסות וחריגות. זמני האספקה יפורסמו באתר.
- מהם זמני האספקה ?
משלוח עם שליח עד הבית-
זמן האספקה, באמצעות שליח עד הבית הוא עד 7 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה) ועד 15 ימי עסקים ביישובים מרוחקים. לרשימת היישובים לחץ כאן. אספקת מוצרים באמצעות שליח עד הבית מתבצעת בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם מראש.
* שימו לב, לא ניתן לבחור את שעות אספקת המשלוח.
משלוח לנקודת איסוף (Click&Collect)-
בעת ביצוע ההזמנה, ניתן לבחור נקודת איסוף נוחה לכם. כאשר החבילה תהיה בדרך לנקודת האיסוף תשלח אליכם הודעת SMS עם פירוט שעות הפעילות של נקודת האיסוף. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים תוחזר אלינו החבילה למחסנים. שימו לב, חלק מנקודות האיסוף הם לוקרים. אם בחרתם נקודת איסוף כזו ועודכנתם כי הלוקר מלא, חברת המשלוחים תעביר את המשלוח לנקודה הפנויה הקרובה ביותר לנקודה שבחרתם. לרשימת הלוקרים לחץ כאן
- האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות בלבד. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 ,
ב- WhatsApp. לא יהיה ניתן לשנות את שיטת המשלוח להזמנה שבוצעה מעבר לשעות פעילות המוקד.- האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
כאשר ישלח SMS מחברת המשלוחים שלנו עם הודעה שהמשלוח בדרכו אליכם, תוכלו להשיב להודעה בצירוף הכתובת המעודכנת אליה תרצו שההזמנה תגיע. שימו לב, שינוי כתובת עלול להאריך את זמן המסירה.
- אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
תוכלו לאשר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה כזה לא נהיה אחראים על גניבה ו/או אובדן או כל נזק עקיף או תוצאתי אחר שיגרמו לחבילה כתוצאה מכך האחריות כולה תהיה עליכם.
2בירור סטאטוס משלוחים
איך אפשר לעקוב אחר המשלוח?
כאשר נסיים לארוז את החבילה שלכם ונמסור אותה לחברת המשלוחים, תשלח אליכם הודעת SMS עם סטאטוס המשלוח. שם תוכלו לעקוב אחר ההזמנה, לקבל את פרטי השליח ולשנות את כתובת האספקה, במידת הצורך.
3החזרות והחלפות
- האם ניתן לשנות פרטי עסקה שבוצעה באתר האונליין?
עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, אנחנו מתחילים לטפל בה באופן מידי על מנת שנוכל לספק לכם אותה מהר ככל שניתן. מסיבה זו, לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה מרגע שנשלחה, אך ניתן לבטל אותה בתום סיום הליקוט (עם קבלת החשבונית במייל).
- תוך כמה זמן אקבל החזר כספי עבור המוצרים שהוחזרו?
החזר כספי יתבצע לאותו אמצעי תשלום בו השתמשת בעת הקנייה תוך 14 ימי עסקים.
- בעת החלפת פריט מופיעות שתי עסקאות בכרטיס האשראי שלי - האם אתם יכולים להסביר?
כאשר מתבצעת החלפה היא נעשית בשני שלבים:
1. זיכוי מונפק עבור הפריט(ים) שהוחזרו.
2. הזמנה חדשה וחיוב בעבור הפריט(ים).- השתמשתי ב-PayPal כדי לבצע את הרכישה, האם אני יכולה להחליף את המוצרים שקניתי?
כן. ניתן להחזיר את המוצרים לפי מדיניות ההחזרות שלנו, והזיכוי יתקבל דרך PayPal. לשאלות נוספות בנושא ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ב- WhatsApp
- האם אני יכולה להחזיר מתנה שקיבלתי מבלי ידיעת המזמין?
לצערנו לא. במעמד החזרת המוצרים אנו נבצע זיכוי עסקה של פרטי המזמין.
- איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר?
בשגרה:
בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ולבקש ביטול. כאשר ההזמנה תסיים ליקוט תגיע אליכם חשבונית במייל, לאחר מכן יהיה ניתן לבקש ביטול ולקבל זיכוי. שירות הלקוחות ידאגו לזכות אתכם עד 14 ימי עסקים מיום קבלת האישור.
במועדים מיוחדים כמו לילה לבן או חודש נובמבר:
עקב עומסים ייתכנו עיכובים בחברת המשלוחים ובמחלקת הזיכויים. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בוואטסאפ על מנת לטפל בבקשתכם עד 30 ימים.- מה קורה אחרי ששלחתי את בקשת ההחזרה אליכם?
לאחר ששלחתם את בקשת ההחזרה, שליח או נציג מחברת המשלוחים ייצור איתכם קשר תוך שלושה ימי עסקים לתאום שעת איסוף החבילה. שימו לב, ייתכנו שינויים בזמני יצירת הקשר ובזמני האיסוף בתקופות עמוסות.
- האם שירות החזרה באמצעות שליח כרוך בתשלום?
השירות אינו בתשלום. אך הוא זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד. כרגע לא ניתן לקבל את השירות בתשלום נפרד. אם תרצו להחזיר/להחליף הזמנה או חלק ממנה ששוויה נמוך מ-299 ₪, ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.
- ניתן לבצע שינוי לאחר ששלחתי את בקשת ההחזרה?
בוודאי. במידה ותרצו לשנות את כמות או סוג הפריטים המוחזרים לאחר שנשלחה הבקשה באתר הייעודי לכך, אין צורך לעדכן אותנו או לבצע שינויים נוספים באתר, אלא פשוט לצרף או להסיר את הפריטים מהחבילה ולעדכן את פרטי ההחזרה בתעודת המשלוח שקיבלתם עם ההזמנה. בכל מקרה, אנחנו מבצעים את הזיכוי על המוצרים המוחזרים בלבד.
- האם ניתן להחליף מוצרים או גוונים באמצעות שירות זה?
לצערנו כרגע השירות פתוח להחזרות בלבד. במידה ותרצו להחליף מוצר או גוון, ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.
4שאלות נפוצות על הטבות ומבצעים
- הטבת הצטרפות: 10% הנחה על כל מגוון המוצרים באתר
הטבת ההצטרפות לאתר הינה הטבה חד פעמית ואישית. ההטבה כוללת כפל מבצעים ו/או החרגות של מוצרים למעט במקרים מסוימים כאשר מצוין אחרת. - הטבת יום הולדת: 20% הנחה על כל מגוון המוצרים באתר
הטבת יום ההולדת הינה הטבה חד פעמית, אישית, לא כוללת כפל הטבות וניתנת לשימוש רק בחודש הקלנדרי של יום ההולדת. - קופונים: הטבה חד פעמית ואישית. בדר"כ ללא כפל מבצעים. יש לעקוב אחר ההחרגות ותנאי הקופון.
- מבצעים: לכל המבצעים שלנו יש תנאים והגבלות. אנו ממליצים לקרוא בקפידה את מהות המבצע וההחרגות. לרוב, אין כפל מבצעים וכל מבצע ניתן למימוש חד פעמי ללקוח – אלא אם הוגדר אחרת.
- לא ניתן לממש מבצע שהסתיים.
במידה והייתה תקלה באתר נא לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו ב- WhatsApp. - כל המבצעים וההטבות באתר שלנו נכונים עד לתאריך שנקבע מראש ו/או עד גמר המלאי למבצע.
- לא ניתן לשלם באמצעות: BuyMe , gift card ותווים באתר אלא בחנויות המותג בלבד.