החזרות


לקוח/ה יקר/ה,

ליקוט הזמנתך מבוצע באופן מבוקר וממוחשב.
אם נפלה טעות בהזמנתך, אנא פני למחלקת שירות הלקוחות שלנו עד 48 שעות מקבלת החבילה ועדכני אותנו על חוסר או פגם במוצר.
חשבונית להזמנה זו נשלחה לכתובת המייל שהוזנה במעמד הרכישה.
לקבלת העתק חשבונית נא לפנות לשירות לקוחות.
אין באמור לעיל בכדי למצות זכויות של אלקליל או לגרוע מכל סעד משפטי שאלקליל זכאית לו.

ט.ל.ח
אלקליל בע"מ


מעוניינת להחזיר או להחליף את ההזמנה?

אם את מעוניינת להחליף או להחזיר את כל או חלק מההזמנה שלך, תוכלי לעשות זאת בקלות וללא עלות באחת מחנויות הרשת בארץ (ניתן למצוא את רשימת החנויות באתר האינטרנט של המותג) או דרך דואר ישראל באמצעות מדבקת הגוביינא (אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001) שקיבלת עם ההזמנה. יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית. נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות הדואר, וגם להחזרה/החלפה בחנויות המותג. ניתן להחליף את הפריט עד 14 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה בצירוף קבלה\חשבונית.

באמצעות אחת מחנויות המותג:

  • 1. גשי לחנות הקרובה לביתך יחד עם תעודת משלוח זו והפריט שאותו תרצי להחליף.
  • 2. נגד החזרת הפריט ניתן לקבל פריט חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי.
  • * זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג ותקף לשימוש בחנויות המותג בלבד. * במידה והמוצר נקנה באתר האונליין, החזר כספי יינתן כנגד שליחת המוצר חזרה למחסני החברה או באחת מחנויות המותג.

 

באמצעות סניף הדואר:

  • 1. בדף הבא נמצא טופס החזרה. סמני X בשורה של הפריט אותו תרצי להחזיר וצייני את סיבת ההחזרה מתוך הסיבות הרשומות מטה.
  • 2. הכניסי את הפריטים אשר ברצונך להחזיר לחבילה המקורית, צרפי את טופס ההחזרה שמילאת ואטמי את החבילה.
  • 3. הדביקי את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה ומסרי אותה לסניף הדואר.
  • * משלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה,
      אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלך.
  • * לא יוחזרו עלויות משלוח עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא.

 

במידה וקיבלת עם הזמנתך מוצרים מתנה, ובמידה והחזרת את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את מוצרי המתנה על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא מוצרי המתנה תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה

 

שאלות נפוצות בנושא החלפה או החזרה

  • - האם ניתן לשנות פרטי עסקה שבוצעה באתר האונליין?

    עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, אנחנו מתחילים לטפל בה באופן מידי על מנת שנוכל לספק לכם אותה מהר ככל שניתן. מסיבה זו, שינויים בהזמנה יתאפשרו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות שלנו, רק עד חצי שעה מרגע ביצוע ההזמנה בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 , ב- WhatsApp.

  • - איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר האונליין?

    בכדי לבטל עסקה שבוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול (בימים א'-ה', בין השעות 8:00-17:00.) לטובת טיפול מהיר, יש לצרף מספר הזמנה בעת הפניה.
    אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומקבלת אישור מנציג שירות הלקוחות, המשך הטיפול בה ייעצר מיידית. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. במידה והתשלום בוצע ב- PayPal הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
    אם הבקשה מתבצעת לאחר יותר משעה מביצוע ההזמנה ו/או אחרי שעות הפעילות במוקד ו/או שנציג שירות הלקוחות טרם אישר את הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולומר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יזכו אתכם עד 14 ימי עסקים. מייל אישור יישלח למייל שהוזן במעמד ההזמנה.
    במקרה של ביטול עסקה, החברה תהא רשאית לנכות ממלוא הסכום ששולם על ידי הלקוח: דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם. דמי ביטול: לרבות הוצאות או התחייבויות בשל המשלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שהוצאה על ידי החברה או שהצרכן התחייב בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה. בכל מקרה של סתירה בין הוראות מסמך זה לבין הוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 ותקנותיו, יגברו הוראות החוק והתקנות מכוחו.

  • - איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה, כשרוכשים באתר האונליין?

    אם אתם מעוניינים להחליף/להחזיר את ההזמנה כולה או חלק ממנה, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא עלות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה באמצעות אחת מהאופציות הבאות ובכפוף לתנאי החברה:

    • 1. החלפה/החזרה באחת מחנויות המותג
    • 2. החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר
    • 3. החזרה באמצעות שליח עד הבית

    מידע חשוב בנוגע להחזרות:

    • יש לוודא כי הפריט המוחזר סגור הרמטית, הוא נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש. פתיחה ראשונית של המוצר או הקופסה, נגיעה של האצבע במוצר או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים לכל אחת מאופציות ההחזרה/החלפה של החברה.
    • במידה וקיבלתם עם הזמנתכם הטבה (דוגמית/ מוצר נוסף בגודל מלא/מוצר בגודל מיוחד/תיק מוצרים) ובחרתם להחזיר את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את כל ההטבות יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא ההטבות, תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.
    • סט נספר כפריט אחד.
    • לא ניתן להחליף/להחזיר פריט מסוים מתוך מארז או סט.
    • לא ניתן להחליף/להחזיר מתנת רכישה (תיק מוצרים, דוגמית, מוצר בגודל מלא, מוצר בגודל מיוחד)

- האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

לא ניתן לבצע שינויים בשיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה.

- האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

ניתן לבצע שינוי לכתובת המסירה לאחר קליטת המשלוח בחברת המשלוחים ביצירת קשר עם שירות הלקוחות, או עם החברת שליחוית .
שינוי כתובת יכול לעכב את אספקת המשלוח עד 3 ימי עסקים.

- אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

אל דאגה, ניתן לאשר לשליח להניח את החבילה ליד הדלת (בצירוף פרטי כתובת מלאים ומדויקים), לדחות את המסירה ליום אחר או לשנות כתובת מסירה לכתובת הנוחה יותר לכן (שינוי כתובת יכול לעכב את אספקת המשלוח עד 3 ימי עסקים).
בכל מקרה, באם לא הספקת לענות לשליח , המשלוח יעבור ליום האספקה הבא .

- איך אפשר לעקוב אחר המשלוח?

ניתן להיות במעקב על התקדמות המשלוח דרך הודעות SMS הנשלחות ע"י חברת המשלוחים (קליטת המשלוח והפצתו).
ביום אספקת המשלוח, יישלח סמס אשר יעדכן אותך בכך שהמשלוח מיועד להגיע באותו היום.
ותמיד תוכלי ליצור קשר עם השרות לקוחות לבירור סטטוס משלוח.

1. החלפה/החזרה באמצעות אחת מחנויות המותג:

גשו לאחת מחנויות המותג בארץ תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה עם המוצר שאותו תרצו להחליף ועם תעודת המשלוח או החשבונית. כנגד החזרת המוצר תוכלו לקבל מוצר חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי.

  • החזר כספי יינתן באחת מחנויות המותג בארץ ובכפוף לתנאי ההחזרה של החברה (ראו פסקה מעלה).
  • זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג בארץ, בכפוף לתנאי ההחזרה של החברה (ראו פסקה מעלה) והוא תקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.
  • במידה והמוצר נרכש באתר האונליין הרשמי של המותג ושולם באמצעות PayPal, ניתן להחזיר את המוצר בכפוף לתנאי ההחזרה של החברה(ראו פסקה מעלה) באחת מחנויות הרשת על ידי השארת המוצר ותעודת המשלוח המקורית בחנות, הזיכוי יתבצע לחשבון ה- PayPal תוך 14 ימי עסקים מיום מסירת המוצרים בחנות המותג.
לרשימת חנויות המותג לחץ כאן

2. החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר:

  • 1. סמנו X בשורה של הפריט אותו תרצו להחזיר בתעודת המשלוח שקיבלתם יחד עם החבילה.
  • 2. ארזו את המוצרים בקופסת האונליין המקורית שאיתה קיבלתם את ההזמנה. צרפו את תעודת המשלוח שמילאתם, עטפו את האריזה בתוך השקית המאובטחת ואטמו אותה באמצעות הסגירה החוזרת בתחתית השקית (אין צורך לרשום כלום על גבי השקית).
  • 3. מסרו את ההחזרה לסניף הדואר הקרוב לביתכם ע"י מדבקת הגוביינא שעל גבי השקית המאובטחת שלנו. אין צורך בתשלום נוסף! (אנו ממליצים לקחת מספק מעקב).
  • 4. משלוח באמצעות דואר ישראל יכול להימשך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל אל כתובת המייל שהוזנה במעמד ההזמנה על זיכוי אמצעי התשלום שלכם או המשך טיפול להחלפת גוון.

  • החלפה או החזרה תתאפשר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה.
  • במידה ואין ברשותכם את האריזה והשקית המקורית, ניתן לארוז בכל אריזה אחרת בתנאי שתהיה אטומה וקשיחה כך שתשמור על שלמות המוצרים ושלא יאבדו.
  • הורידו את מדבקת הגוביינא לחץ כאן ,הדפיסו והדביקו על גבי החבילה ומסרו אותה בסניף הדואר. (ניתן גם לרשום עצמאית את הפרטים הרלוונטיים: אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001)
  • לא יוחזרו עלויות עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא של החברה.

3. החזרה באמצעות שליח עד הבית:

יש להיכנס לאתר הייעודי לכך בכתובת: elcreturns.com

  • - מי זכאי לשירות של החזרה באמצעות שליח?

    השירות זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד. ניתן להשתמש בשירות זה פעם אחת לאותה הזמנה. במידה ותרצו להחזיר מוצרים נוספים מאותה הזמנה שלא החזרתם בשירות עם שליח ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.

    • ניתן להזמין את השירות עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.

  • - איך מחזירים את כל הזמנה או חלק ממנה?

    • 1. הזינו את הפרטים האישיים שלכם ואת הכתובת אליה תרצו לקבל את השירות.
    • 2. הזינו את מספר ההזמנה ואת כמות הפריטים המוחזרים.
    • 3. צלמו והעלו לאתר את הפריטים המוחזרים.
    • 4. שלחו אלינו את הבקשה באתר.
    • 5. סמנו על גבי תעודת המשלוח שקיבלתם עם ההזמנה את הפריטים שאותם תרצו להחזיר, וצרפו את התעודה לחבילה.
    • 6. ארזו את המוצרים באריזת האונליין המקורית שאיתה קיבלתם את ההזמנה. עטפו את האריזה בתוך השקית המאובטחת ואטמו אותה באמצעות הסגירה החוזרת בתחתית השקית (אין צורך לרשום כלום על גבי השקית).
    • 7. שליח/נציג מחברת המשלוחים ייצור אתכם קשר תוך שלושה ימי עסקים מיום הבקשה לאיסוף החבילה (ייתכנו שינויים בזמני יצירת הקשר ובזמני האיסוף בתקופות עמוסות).

    • במידה ואין ברשותכם את האריזה והשקית המקורית, ניתן לארוז בכל אריזה אחרת בתנאי שתהיה אטומה וקשיחה כך שתשמור על שלמות המוצרים ושלא יאבדו.
    • ניתן להזמין את השירות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.
    • סט נספר כפריט אחד.
    • לא ניתן להחליף/להחזיר פריט מסוים מתוך סט.

  • - מה קורה אחרי ששלחתי את בקשת ההחזרה אליכם?

    לאחר ששלחתם את בקשת ההחזרה, שליח או נציג מחברת המשלוחים ייצור איתכם קשר תוך שלושה ימי עסקים לתאום שעת איסוף החבילה.

    • שימו לב, ייתכנו שינויים בזמני יצירת הקשר ובזמני האיסוף בתקופות עמוסות.

  • - מתי יבוצע ההחזר הכספי?

    ברגע שההחזרה תגיע אלינו ותעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלכם תוך 14 ימי עסקים.

  • - האם שירות החזרה באמצעות שליח כרוך בתשלום?

    השירות אינו בתשלום. אך הוא זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד.
    כרגע לא ניתן לקבל את השירות בתשלום נפרד.
    במידה ובכל זאת תרצו להחזיר/להחליף הזמנה או חלק ממנה ששוויה נמוך מ 299 ₪ ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.

  • - ניתן לבצע שינוי לאחר ששלחתי את בקשת ההחזרה?

    בוודאי. במידה ותרצו לשנות את כמות או סוג הפריטים המוחזרים לאחר שנשלחה הבקשה באתר הייעודי לכך, אין צורך לעדכן אותנו או לבצע שינויים נוספים באתר, אלא פשוט לצרף או להסיר את הפריטים מהחבילה ולעדכן את פרטי ההחזרה בתעודת המשלוח שקיבלתם עם ההזמנה.
    בכל מקרה, אנחנו מבצעים את הזיכוי על המוצרים המוחזרים בלבד.

  • - האם ניתן להחליף מוצרים או גוונים באמצעות שירות זה?

    לצערנו כרגע השירות פתוח להחזרות בלבד. במידה ותרצו להחליף מוצר או גוון, ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.

  • - מידע חשוב בנוגע להחזרות

    • יש לוודא כי הפריט סגור הרמטית, הוא נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש. פתיחה ראשונית של המוצר או הקופסה, נגיעה של האצבע במוצר או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים לכל אחת מאופציות ההחזרה/החלפה הרשומות מעלה.
    • במידה וקיבלתם עם הזמנתכם הטבה (למשל דוגמית/ מוצר נוסף בגודל מלא/מוצר בגודל מיוחד/תיק מוצרים) ובחרתם להחזיר את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את ההטבה יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא ההטבה, תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.
    • סט נספר כפריט אחד.
    • לא ניתן להחליף/להחזיר פריט מסוים מתוך מארז או סט.
    • לא ניתן להחליף/ להחזיר מתנת רכישה (תיק מוצרים, דוגמית, מוצר בגודל מלא, מוצר בגודל מיוחד)