בסדרת "השולטות בסצנה", בוחרות הנשים הקריאייטיביות שקובעות את הטרנדים במוסיקה, אמנות וחיי לילה את שלוש ההשראות החזקות ביותר שלהן בכל הנוגע לסטייל
בעידן הסלבריטאים הדיגיטליים בכל מקום, קנדי ג׳ונסון נמצאת ברמת כוכבות משלה. היא החלה כאמנית איפור הוליוודית ואז הפכה לולוגרית במשרה מלאה. לקנדי התוססת יש את המיומנות לשנות את עצמה באופן מהפנט לכל אחד ולכל דבר, מאנג׳לינה ג׳ולי לברבי ולאדוארד ידי המספריים ועד בטי בופ. היא כמו זיקית מוכשרת, בעלת אישיות תוססת וקהל מעריצים המונה כשלושה מיליון מנויים בערוץ היוטיוב שלה עד כה. כאן, קנדי מספרת על שלושת אייקוני היופי הכי גדולים שלה מכל הזמנים ומספרת כיצד זה מרגיש להיות תופעת ניו-מדיה ענקית. היא גם תשתלט על חשבון הסנאפצ׳ט שלנו בשבוע האופנה ניו יורק, אז כדאי לעקוב אחריה ב- @MAC.Cosmetics... עכשיו!
גונבי הסצנות
ריטה היוורת׳:
״לריטה היתה פשוט אלגנטיות משלה. זה היה יופי ובטחון עצמי בבת אחת. היא לא ניסתה להיות סקסית; היא פשוט היתה מהממת ביופיה. המראה שלה תמיד נראה קל בעיניך. הפנים שלה היו מרתקות״.
מרילין מונרו:
״אני חושבת שהיא היתה סקסית באופן בלתי נמנע. הייתה בה המון חושניות, גם אם היתה מאופרת וגם אם לא. הגבות שלה היו בצורת קשתות מושלמות, שזה המפתח לכל המראה שלה ולעיניים שלה היה המבט המפתה האולטימטיבי. היו לה טריקים מיוחדים לגרום לעיניים שלה להיראות עוד יותר חושניות במראה חדר המיטות. היא בכוונה איפרה אותן כלפי מטה כדי לתת להן מראה חלומי יותר״.
אודרי הפבורן:
״המראה שלה הוא אייקוני. הגבות שלה היו מלאות מאוד; הן ממש הצהרה משל עצמן. אבל החלק שאני הכי אוהבת אצלה הוא שהיה בה יופי כל כך עדין. היא היתה כמעט כמו ילדה. היא אף פעם לא הזדקנה מדי או היתה דרמתית מדי. היה בה תמיד מן טוהר כזה, יופי תמים שכולם הרגישו בו. אני רוצה להיות בדיוק ככה! היא הייתה מושלמת, באמת״.
מה היה וידאו איפור הראשון שלך שהפך לויראלי?
״עשיתי וידאו על מלכת הלבבות מ'עליסה בארץ הפלאות' של טים ברטון ואנשים ממש אהבו את זה. זה היה אחד מסרטוני ההדרכה הראשונים שעשיתי לתחפושות. הייתי ממש יצירתית. זה לא היה סתם עיניים מעושנות משעממות. אחרי כמה חודשים שמתי לב שהוידאו הזה תפס תאוצה. אז לא היו סלבריטאים של יוטיוב. זה היה ממש מוזר כי חברות הפקה מהטלויזיה התחילו להתקשר אלי ולבקש ממני לעשות תכנית ריאליטי. זה קרה כשזה נהפך מתחביב כייפי לעסק. בשלב הזה אז אנשים התחילו לזהות אותי, מה שהיה ממש מוזר בהתחלה. אני רגילה להכיר בעצמי את כל מי שמכיר אותי. אבל אנשים התחילו לגשת אלי ולהגיד לי ״היי קנדי!״ ואני הייתי מתחילה לשבור את הראש - אני מכירה אותם מהעבודה, מבית הספר? מאיפה אני מכירה אתכם? ואז הם היו אומרים ׳אני עוקב/ת אחרי הסרטונים שלך!״ ואני הייתי נרגעת, כי זה היה ממש מלחיץ אותי!״
״איפור הוא המפתח שפותח את הביטחון הפנימי מתוך הלב שלך... לא מדובר בלהיראות יפה; מדובר בלהרגיש יפה. שם נמצא הכוח האמיתי של איפור״. - קנדי ג׳ונסון
איך את מוצאת זמן לנהל את העסק העמוס הזה לגמרי בעצמך?
״זה ממש קשה. אף פעם לא ישנתי כל כך מעט בחיי. אף פעם לא החזקתי מעמד על שלוש או ארבע שעות שינה בלילה, אבל זה הממוצע עכשיו. אני ישנה עכשיו פחות מבתקופה שהילדים שלי היו תינוקות. אפילו כשהבת שלי נולדה, קמתי באמצע הלילה לנענע אותה כדי שתירדם ביד אחת שלי וביד השניה ערכתי. לפעמים אני עורכת עד שבע בבוקר, נרדמת לשעה ואז קמה לארגן את הילדים לבית הספר. זה שווה את זה, אבל זאת הקרבה גדולה״.
מהו המרכיב הסודי של המהפכים הגדולים שאת עושה? איך את מצליחה להפוך את עצמך לכל אחד ולכל דבר?
״ציירתי וצבעתי מאז שהייתי ילדה, ואמא שלי היא אמנית. איפור בשבילי הוא משחק ליצירת אור וחושך לעיניים. את יוצרת צלליות חדשות והבהרות שהן לא באמת קיימות. וזה יותר מהצללות וקונטורינג. את משנה את מה שהעין האנושית רואה על ידי עיצוב של הפנים שלך. אני ניגשת לאיפור מנקודת מבט של אמנית, אפילו באופן בו אני ניגשת למוצרים שלי. אני אשתמש בכל מוצר לעשות כל דבר שהוא יכול וזה לא משנה באיזה מוצר מדובר. אני מסתכלת על זה כעל פיגמנט או צבע״.
איך היית מגדירה את פילוסופיית היופי שלך?
״איפור הוא המפתח לביטחון הפנימי מהלב שלך. זה לא שאת לוקחת חלק בתהליך חסר תועלת, זה לא שיש משהו שאת מרגישה שאת צריכה לשנות בעצמך או שאת חושבת שאת לא יפה מספיק. לא מדובר בלהיראות יפה; מדובר בלהרגיש יפה. שם נמצא הכוח האמיתי של איפור. את יכולה להיות מאופרת כשאת מנקה את הבית לבד אם את רוצה. לא מדובר בלהרשים אנשים אחרים; מדובר באיך זה גורם לך להרגיש כאינדיבידואלית״.
עקבו אחרי קנדי ג׳ונסון שתשתלט על הסנאפצ׳ט שלנו במהלך שבוע האופנה בניו יורק! @MAC.Cosmetics